ليون - رئال مادريد در آينه آمار


 

تيمهاي فوتبال ليون فرانسه و رئال مادريد اسپانيا فردا در دور رفت مرحله يک هشتم پاياني ليگ قهرمانان اروپا در اِستاد دوژرلان به ميدان مي روند .



- مصاف رودررو : 6 بار 3 برد لیون 3 تساوی

* نتیجه آخرین دیدار : 2010 با تساوی 1 - 1

تیم لیون که فصل قبل تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان بالا آمد ،درنقل و انتقالات نیم فصل ژان ماکون را به آستون ویلا واگذار کرد ولی هیچ بازیکنی را خریداری نکرده است.

این تیم سال گذشته درهمین مرحله رئال مادرید را حذف کرد و مصاف امسال چهارمین رویارویی دو تیم با احتساب سالهای 2006 و 2007 است.با این وجود لیون از جنبه روانی نباختن مقابل رئال در مصاف های قبلی بهره می برد.

تیم لیون در 17 بازی خانگی قبلی خود در رقابتهای اروپایی تنها دو بار باخته که هر دو بار مقابل بایرن مونیخ بوده است.لیون در هر هشت فصل اخیر لیگ قهرمانان به دور یک هشتم راه یافته است.

در مقابل رئال مادرید با انگیزه گرفتن انتقام مصافهای قبلی به میدان می آید.رئال در 7 بازی اخیر در لیگ قهرمانان نباخته و در 5 بازی از 6 بازی اخیر گل نخورده است.

برگ برنده رئال می تواند کریستیانو رونالدو باشد که در 14 بازی اخیر با پیراهن منچستریونایتد و رئال مادرید 13 بار گلزنی کرده و در هر بازی که او گل زده تیمش نباخته است.(رکورد رونالدو در لیگ قهرمانان 26 گل در 64 بازی است.)

- تیم رئال از سه بازی اخیر خود در زمین تیمهای فرانسوی در دو بازی برنده شده اما این آمار در 10 بازی اخیر مقابل تیمهای فرانسوی، آمار نگران کننده 6 باخت است.

- امید اصلی ژوزه مورینیو در این بازی حضور امانوئل آده بایور مهاجم توگویی است که به صورت قرضی از منچسترسیتی به رئال آمده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, | 3:32 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |